۱۳۹۵ خرداد ۲۸, جمعه

اگر ما نبودیم!

یکی از تاککتیهای سیاسیروانی رژیم در قبال وجود و حضور نیروهای پیشمرگ در کردستان، توسل به وعده و ادعاهایی است که معطوف به سعادت، رفاه، آسایش، آزادی، برابری و زندگی بهتر استبارها شنیده‌ایم و خوانده‌ایم که به دلیل وجود نیروهای پیشمرگ در کردستان که در حال مبارزه علیه رژیم هستند، دولت در جهت موارد فوق‌الذکر گامی اساسی برنداشته و به همین خاطر در یک کلام کردستان عقب نگه‌داشته شده است.
در این نوشتار کوتاه تنها به دو جنبه از این پروپاگاندای سیاسیروانی می‌پردازم.
یکی اینکهمفهوم مخالف این ادعا چنین خواهد بود که مردمان شیراز، اصفهان، تهران، تبریز، مشهد، کرمان و... دیگر نقاطی که فاقد احزاب و نیروی مخالف رژیم به سان کردستان بوده‌ و سالهای سال است که هیچ گونه درگیری نظامی (مثلا در مشهداز   به سوی مخالفین رژیم انجام نگرفته، پس باید ساکنان مشهد احساس رضایت، آزادی، رفاه و امنیت کامل بکنند؟ با نگاهی به گزارش آقای اسحاق جهانگیری به آیت‌الله خامنه‌ای، گزارش علی ربیعی به مجلس و گزارش وزارتخانه‌ها، سازمانهای دولتی و سخنگویان خود رژیم، ایران و ایرانی در منجلابی بسر می‌برد که فقط اسم آن زندگی استاگر شیرازیها و تهرانیها احساس امنیت و آرامش و رفاه و آزادی میکنند، چرا نخبگان آن بلاد، راه خارج از کشور را پیش می‌گیرند؟ چرا ایران در جهان رتبه اول در فرار مغزها، رکورد دوم اعدام (البته با در نظر گرفتن نسبت مقام اول است)، دارای بیشترین حد مصرف مواد مخدر در جهان و .... را دارد و غرق دهها معضل و بحران اجتماعی اقتصادی، روانی و ... گشته‌است؟ آیا وجود چنین بحرانهایی در دیگر مناطق ایران به غیر از کردستان نیز تقصیر حزب دمکرات کردستان ایران است؟
دوم اینکهدر صورت رسیدن به جواب منفی برای دو پرسش اخیر، آیا این پروپاگاندای سیاسیروانی فقط و فقط به منظور تحریف اذهان عمومی و سلب مشروعیت تاریخیاجتماعی( که قطعا توهمی بیش نیست) حزب دمکرات کردستان ایران  در میان آحاد مردم نیست؟ گیرم حزب دمکرات کردستان ایران بطور مطلق به سوی مبارزه سیاسی و مدنی روی آورد، چگونه میتوان به چنین رژیمی اعتماد کرد؟ آیا رژیم حاضر است جهت نشان دادن صداقت و جدیت خویش، پیش از زندانیان کرد زبان، دیگر زندانیان سیاسی، مدنی، عقیدتی، کارگری و روزنامه‌نگاران دربند غیر کرد در زندانهای اصفهان و تهران و کرج و ... را آزاد کند، تا کردها هم با ضریب اطمینان بیشتر وارد این فاز جدید آشتی سراسری شوند؟
خلاصه اینکه:
تئوری توطئه تاکتیکی آشنا از سوی رژیم که از همان اوان انقلاب تا به امروز تبلیغ میشودهر آنچکه که معطوف به تباث و ماندگاری رژیم شوداز دید منباطل است و امروز یا فردا این رژیم خواهد رفت و شما دوست عزیز غیر کرد، لطفا همراه شو عزیز، فقط همین.
همه با هم پیش به سوی آزادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر